Oryginalna ikona stylu fat custom. Niższa masa w porównaniu z modelem Fat Boy® poprzedniej generacji i obezwładniający moment obrotowy generowany przez silnik Milwaukee-Eight<sup>®</sup> 107 lub 114. Poczujesz różnicę, gdy otworzysz przepustnicę.
Zastrzeżenie: Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów, które zostały zbudowane i dostarczone. Dostępność może być różna w zależności od rynku. Skontaktuj się z lokalnym dealerem, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Specyfikacje
Wymiary
addremove
Długość
2370 mm
Wysokość siodła
658 mm
Wysokość siedzenia bez obciążenia
675 mm
Prześwit
115 mm
WYPRZEDZENIE
104 mm
Rozstaw osi
1665 mm
OPONY, PRZÓD - SPECYFIKACJA
160/60R18,70V,BW
Opony, tył – specyfikacja
240/40R18,79V,BW
Pojemność zbiornika paliwa
18.9 l
Objętość oleju (z filtrem)
4.7 l
Masa, bez płynów
304 kg
MASA, GOTOWY DO JAZDY
317.06 kg
Tire, type
Michelin™ Scorcher™ „11”, przód i tył
Silnik
addremove
Silnik
Milwaukee-Eight™ 114
Średnica cylindra
102 mm
Skok Tłoka
114.3 mm
Pojemność
1868 cm3
Stopień sprężania
10.5:1
Układ paliwowy
Elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI)
Wydech
Krótki, typu 2-w-2, katalizator w tłumiku
Przeniesienie napędu
addremove
Napęd główny
Łańcuch, przełożenie 34/46
Przełożenie 1. Bieg
9.311
Przełożenie 2. Bieg
6.454
Przełożenie 3. Bieg
4.793
Przełożenie 4. Bieg
3.882
Przełożenie 5. Bieg
3.307
Przełożenie 6. Bieg
2.79
Osiągi
addremove
Metoda pomiaru momentu obrotowego silnika
EC 134/2014
Moment obrotowy silnika
161 Nm
Moment obrotowy silnika (obr./min.)
3000
Moc
94 KM (70 kW) przy 5020 obr./min
Przechył boczny, prawy (stopnie)
25.6
Przechył boczny, lewy (stopnie)
25.6
Metoda pomiaru zużycia paliwa
EU 134/2014
Zużycie paliwa
5,5 l/100 km
Metoda pomiaru emisji CO2
EU 134/2014
Emisja CO2
129 g/km
Podwozie
addremove
Koła, przód – typ
Lakester, frezowany odlew aluminium
Koła, tył – typ
Lakester, frezowany odlew aluminium
Hamulce, typ zacisku
4-tłoczkowy stały z przodu i 2-tłoczkowy pływający z tyłu
Przedni widelec
49 mm widelec teleskopowy z technologią Dual Bending Valve, aluminiowymi półkami typu triple clamp i progresywnymi sprężynami oraz osłonami typu „beer can”
Tylne amortyzatory
Zabudowany pojedynczy amortyzator typu monoshock ze sprężyną śrubową o skoku 43mm z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego bez użycia narzędzi
Brakes, type
Przód i tył srebrne, 7-ramienne, dzielone z tarczami pływającymi
Układ elektryczny
addremove
Lampki kontrolne
Wszystkie światła LED: reflektor przedni z charakterystycznym światłem obramówki; światła tylne/stopu z charakterystycznym podświetleniem; kierunkowskazy typu Bullet
Wskaźniki
5-calowy analogowy prędkościomierz z wbudowanym ekranem wyświetlającym wskaźnik biegu, obroty, licznik przebiegu dziennego, wskaźnik poziomu paliwa, licznik zasięgu i zegar